ADEU NINOT DE NEU!!! ADEU HIVERN!!!

Les panteres de P5 acomiaden l’hivern i per tant tambe al ninot de neu que els ha acompanyat a classe durant tota aquesta estació.

Per això cada pantera ha volgut fer un retrat del Ninot de Neu i en acabar s’han fet una foto de grup amb ell.

Adeu, fins el proper hivern!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut