Educació viària

La classe de 5è el divendres dia 18 vam anar al Parc Nou amb l’Herminio i el Toni que són els policies que ensenyen educació viària a les diferents escoles del Prat del Llobregat.
Vam practicar amb les bicicletes com circular correctament amb els senyals i els vianants.
Ens ho vam passar d’allò més bé!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut