LA FESTA MAJOR DEL MARTA MATA

La Festa Major d’Escola és una de les més especials i identitàries per tots nosaltres: el pregó escenificat pels Massagrans, la cercavila amb la nostra imatgeria, la xocolatada gentilesa de l’AMPA, els jocs de cucanya per tots els nens i nenes de l’escola, els Seminaris d’art contemporani amb les famílies, un bon teatre de Festa Major… És una festa per i de TOTA la Comunitat Educativa i que ens és difícil imaginar-nos-la sense la vostra presència. De fet, des que va començar tot plegat, les festes majors de poble van ser les primeres en desaparèixer. En si, una festa major, no pot existir sense la gent que la gaudeix, és tota ella, un acte purament social.

Tot i això, hem volgut fer-la present. El nostre vestíbul s’ha convertit en el recordar latent de la Festa Major d’escola. Tots els nens i nenes han passat a veure l’exposició i han vist plegats un vídeo que ens recorda els diferents actes de la nostra festa.