REPENSO… RECORDS DE FESTA MAJOR!

Text escrit per Paula González:

Com que aquest any no podem celebrar la festa major de l’escola per el tema Covid i a més estem confinats, doncs ho hem fet en videotrucada. Hem mirat uns vídeos de records de la festa major.

En el primer vídeo anava de el pregó, la cercavila, la xocolatada, a els jocs de cucanya, el pica-pica i els seminaris d’art contemporani.

EI segon vídeo anava de una exposició que han fet a l’escola, amb un mural de fotos, els cap grosos i els gegants.

Després de veure els vídeos vam recordar moments com quan fèiem la xocolatada i ens posavem els morros plens de xocolata, o quan fèiem el pica-pica que s’acabava en un minut, o quan en els seminaris d’art contemporani que ja s’acabava el temps i voliem fer una activitat més però no ens donava temps….

Text escrit per Xavi Ramos:

La nostra festa major es va celebrar d’una altra forma diferent de com fem habitualment a l’escola.  Aquest any a sigut recordar els records de les festes majors que hem fet els altres anys.

I aquesta festa major els massagrans l’hem viscut confinats a casa.

És una forma rara de viure-la, pero es una nova experiencia. Es una pena no poder fer-la perquè és l’últim any que els massagrans estem a l’escola i la festa major es una de les coses mes importants que fem durant tot el any a la nostra escola.

Ha estat divertit recordar els moments on ho passem bé i això és bonic, per exemple quan erem petits las nostres ganes de ferla i la il·lusió de sortir i fer totes les activitats…

Jo crec que la festa major del Marta Mata és la millor i si la vius mai podrás olvidar-te dels records qui hi han de cadascun de tots els nens i nenes de la escola Marta Mata.

Moltes gràcies per tots aquests anys de alegria i il·lusió que es vivia a la festa major de l’escola Marta Mata de Vilanova del Camí.

Text escrit per Jana Blaya:

Aquest any degut aquesta situació del covid no podem celebrar la festa major de l’escola Marta Mata.

Ara em venen records de quan fèiem la xocolatada que ens embrutàvem els bigotis amb la xocolata, em venen records de quan fèiem la cercavila amb aquell fred que feia al mes de gener i em venen records de moltes coses més, i ara us explicaré el que feiem el dia de la festa major.

Al matí anàvem al gimnàs a veure el pregó que feien els Massagrans, era molt divertit. Després del pregó feiem la cercavila al voltant de l’escola i anàvem amb els capgrossos al cap, els Massagrans anaven fent batucada amb els tambors i també hi havia nens i nenes que feien de diables (jo feia de diable). Després de fer la cercavila feiem la xocolatada amb melindros. Finalment feiem els jocs de cucanya a la pista de l’escola. Els jocs de cucanya eren diferents, jocs molt divertits que els preparaven els Massagrans. Després feiem un pica pica amb patates i olives i quan acabàvem anàvem a casa a dinar. Me’n recordo que ens acabàvem el pica- pica en un moment.

A  la tarda tocava seminaris d’art contemporani que a mi m’encantaven. Els seminaris d’art contemporani eren diferents amb activitats com per exemple: ballar, activitats de plàstica i moltes activitats més que es feien a totes les classes. A les 4:30 sortíem de l’escola i marxàvem a casa.

Em fa pena no poder celebrar la festa major aquest any perquè al ser Massagrans no hem pogut preparar el pregó i com que és l’últim any que estem a l’escola em fa pena no poder celebrar aquesta festa major tan divertida.

Text escrit per Roc Altet:

Aquesta setmana ens toca parlar de la festa major que fem a l’escola, com que jo l’any passat va ser el primer any que venia al Marta Mata, per tant no l’havia viscut mai, haig de dir que em va agradar molt tot.

Un dels principals records que tinc es la xocolatada, primer perquè era molt bona i després perquè quan ens la bevíem se’ns feia un bigoti…. vam riure molt.

Una altrae cosa que em va agradar molt van ser els seminaris d’art contemporani, eren molt divertits.

La cercavila em va divertir molt, a més a més vaig poder portar el gegant, cosa que era la primera vegada que ho feia, i m’ho vaig passar molt bé.

El pregó dels Massagrans va estar molt bé, a m i també m’hagués agradat poder-ho fer aquest any.

Sense cap dubte el que més em va agradar va ser la cercavila.