LES TANITS REPRESENTEM EL BALL DE LES FADES DE SUCRE

Les Tanits, en les dues últimes sessions de música, hem descobert un gran compositor de la música clàssica, TCHAIKOVSKY. Hem parlat una mica sobre la seva biografia i ens hem centrat a treballar en una de les seves obres més conegudes a nivell mundial; la Dansa de les Fades de Sucre.

En un principi ens hem relaxat escoltant la cançó deixant-nos portar per la seva melodia i la nostra imaginació.

A continuació hem visualitzat el vídeo amb molta atenció. També hem sigut capaços de fer ritmes corporals tot escoltant i seguint la cançó. A partir d’aquesta música també hem estat parlant una mica dels sons, ritmes, partitures i un munt de vocabulari musical que ens ha fet rumiar i descobrir. (Us deixem l’enllaç aquí per si el voleu veure).

BALL DE LES FADES DE SUCRE

Finalment hem ballat lliurement amb unes llumetes als dits  representant que érem campanetes i il·luminàvem amb la nostra fantasia tot el bosc.

Ha sigut genial!