DRACS PELS PETITS

Aquest divendres hem celebrat Sant Jordi a l’escola.

Una de les activitats més emocionants per nosaltres ha estat construir dracs de plastilina per regalar als més petits de l’escola. Hem dedicat força estona a la creació, sent originals, tot i partir d’un primer esbós que vàrem fer en un moment de propostes d’aprenentatge. Després de dedicar-hi tota la nostra paciència, ha estat bonic saber entendre que el drac passaria a les mans d’un Patufet, Pinotxo o Tabaluga. D’altra banda nosaltres hem rebut originals punts de llibre, fets pels Mitjans, i aquests s’han emocionat amb les roses dels Petits.

Tot plegat ens ho hem intercanviat després de recuperar la tradicional asseguda literària a la pista de l’escola. I ja per acabar, hem fet plegats un petit recital poètic que ha tancat la celebració.

Després d’uns anys de parèntesi per fi podem tornar a dir bon i lluït Sant Jordi!