FIRA FETA: OBJECTIU ACONSEGUIT

Per fi aquesta setmana part dels nostres esforços del curs s’han vist compensats, ja que hem pogut fer el tancament del projecte d’aula amb vosaltres, les famílies, i hem fet la Fira d’experiments per tots els nens i nenes de l’escola!

Ens ha agradat molt inaugurar els dos actes amb la nostra especial dansa dels Baobabs, fent referència a aquest arbre especial que també hem descobert en la lectura del Petit Príncep. Així mateix, fer les presentacions de científics, científiques i altres descobertes davant les famílies, ens ha permès explorar la nostra capacitat expressiva i comunicativa. Hem vist jugar infants i adults a canviar-se el calçat per comprovar com es camina amb unes altres sabates, d’una altra manera, en el fons per no jutjar les persones sense conèixer la seva història (tal i com diu el provebi hindú). I és que els experiments socials per nosaltres també han estat importants, al llarg d’aquest temps d’aprenentatge.

La Fira, pels nostres companys d’escola, ha estat tot un èxit i hem gaudit de la companyia d’uns i altres en una matinal plena de materials, dubtes, variables, preguntes, hipòtesis, intents de respostes…ciència molta ciència!