ARRIBA UN PAQUET A NOM DELS PETITS PRÍNCEPS

El passat dimecres 16 d’octubre, va arribar a l’escola un paquet a nom dels Petits Prínceps! Què serà? Ens vam preguntar totes i tots!! Quines ganes d’obrir-lo! Finalment, desprès de fer el dictat setmanal, vam desvetllar la sorpresa.

Era un paquet, que ens envia la TV3, des del programa de La Marató, ja que ens hem inscrit per tercer any per participar-hi. Hi han els cartells que es faran servir aquest any per anunciar-ho, adhesius de La Marató i el díptic informatiu.

Aquest any, la recapta de diners va destinada a les malalties minoritàries. Començarem a investigar què són, qui les pateix, què provoquen…

Recordem que La Marató, d’enguany serà el proper diumenge 15 de desembre, i els Petits Prínceps estarem recaptant diners amb manualitats i berenars casolans, la mateixa setmana (del dilluns 9 al divendres 13 de desembre). Com a novetat d’aquest any, el divendres 13 hi haurà al gimnàs de l’escola per fer la donació de sang!

Comencem el nostre nou projecte SOLIDARI d’aula!