ENS AUTOAVALUEM!

Aquest trimestre tota l’escola fem els Informes en forma d’autoavaluació per part dels alumnes.

Aquesta no és una tasca fàcil i requereix un procés llarg per aconseguir-ho. A Massagrans aquest curs hem parlat molt de les competències i de com treballem a l’escola. De fet, al primer trimestre ja ens vam autoavaluar, però ho vam fer de manera interna.

Així, utilitzant diverses sessions d’aula, hem anat analitzant Com sóm i com ens sentim, com ens relacionem almb els altres, com hi juguem, quina és l’actitud cap als aprenentatges, com treballo a casa i en què estic avançant i en què necessito millora.

Un cop acabat l’Informe, els mestres l’analitzen i hi donen la seva opinió i ens ho comparteixen.