PROCÉS PARTICIPATIU

L’ajuntament de Vilanova del camí dona a l’escola uns diners per invertir-los en alguna cosa que ens pugui ajudar a enriquir el pati, i tots els nens i nenes de l’escola tenim l’oportunitat de poder triar entre tres propostes la que més ens agrada per la nostra escola.

Entre les tres propostes tenim:

• Una estació metereològica.
  • Una estructura d’equilibris pel pati de petits.
  • Unes biblioteques pels patis de grans i mitjans i el de petits.

Des de direcció ens donen una butlleta per poder votar. Cada patufet i patufeta agafa una peça i la col·loca sota de la proposta que més li agrada. Anem fent torres de peces i la torre més alta és la opció més votada. En el nostre cas només hem comptat les peces d’una torre, ja que l’opció més votada ha estat la caseta per guardar els contes. Així doncs, els patufets i patufetes ja hem votat com uns infants grans i la idea que més ens ha agradat és de tenir una biblioteca al pati.

Per acabar, fem una creu a la casella corresponent  i  el Yassine i l’Adrià ho han portat a direcció.

Podeu veure més fotos a la carpeta compartida del drive.