LECTURA MATINAL

Els Rovellons ja hem iniciat la lectura matinal! Quan arribem a l’escola endrecem i organitzem el nostre propi material i ens posem a llegir individualment el llibre que hem escollit.

Abans de començar a realitzar aquest hàbit, vam tenir una conversa de com escollir un llibre. Podem mirar la portada i la contraportada per llegir el títol i observar les imatges. I també podem obrir una pàgina del llibre per observar quina lletra hi ha i les seves il·lustracions. Així, podem pensar si aquest llibre ens pot agradar o no per llegir.

També hem posat èmfasi en l’hàbit de lectura, ja que llegir cada dia i al nostre ritme, ens ajudarà a millorar en el reconeixement de les lletres (sobretot en impremta i lligada), en la lectura de paraules i frases i en la seva comprensió.

A poc a poc, i amb un bon hàbit a l’escola i a casa, anirem veient una millora en la nostra lectura.