LES CONSTEL·LACIONS

La setmana passada, el grup Torb, vam treballar les constel·lacions. Per fer-ho, vam parlar d’aquelles coses que ens interessava saber; què és una constel·lació, quantes n’hi ha i quantes en podem veure.

Ens vam dividir en petits grups i vam poder donar resposta a cada una d’aquestes preguntes. Descobrint que, una constel·lació és un grup d’estrelles que s’uneixen i fan formes al cel. També, vam aprendre que hi ha 88 constel·lacions, però que nosaltres només en podem veure 66. Després de la recerca vam escriure a la llibreta tot allò que havíem après i vam començar a mirar imatges de constel·lacions.

Finalment, a la tarda, vam escollir les constel·lacions que més ens agradaven i les vam dibuixar en una cartolina. A partir de gomets, enganxàvem el nombre d’estrelles que tenia cada constel·lació i connectàvem cada una de les estrelles seguint la forma que tenia cada una d’elles. Per acabar, cadascú, escrivia el nom de la constel·lació que havia escollit i enganxava el seu dibuix a la llibreta.