SORTIDA TARDOR ESGAVELLATS I CABANES

La Comunitat de Grans hem pogut gaudir d’una sortida lúdica aprofitant que a l’escola celebrem la Festa de la Tardor. A primera hora del matí, amb força fresca i amenaça de pluja (al final no ha plogut gens) hem arrencat a caminar cap al Parc fluvial, i a partir d’aquí hem anat recorrent els camins que ens farien passar per la fantàstica zona dels Esgavellats. Corriols humits, un parell d’escales a superar, algun pas ben estret per arribar a la zona alta i continuar un tros més fins als dipòsits de Vilanova. Allà hem pogut jugar una bona estona als “tobogans de muntanya” i hem construit cabanes enmig del bosc. Hem dinat i després de jugar una estona més hem fet el recorregut de tornada cap a l’escola per arribar a les 15h. Per iniciativa d’alguns alumnes, conscienciats per el treball del projecte de Comunitat, durant aquest recorregut hem recollit deixalles i restes amb bosses que després hem llençat.
Ja a l’escola hem fet la Dansa de la Castanyera i hem compartit un tastet de tardor gentilesa de l’AMPA (castanyes, magranes, mandarines i raïm) amb les altres Comunitats.