DE COLÒNIES A COMA-RUGA

QUADERN DE BITÀCOLA DE LES DARRERES COLÒNIES COM A MARTAMARTINS I MARTAMARTINES

El dilluns 15, el dimarts 16 i el dimecres 17 vam anar de colònies a Coma-Ruga.

Vam arribar a l’escola i vam agafar l’autobús, per tardar aproximadament 1 hora en arribar al nostre destí.

A l’alberg vam deixar les maletes a una sala i vam jugar al parc de les instal·lacions. Vam estarhi una bona estona jugant i també hi vam esmorzar. Després ens van dir les habitacions i vam posar les nostres coses a l’habitació, per continuar jugant i fins l’hora de dinar.

Quan vam acabar de dinar vam anar a la platja, que estava molt a prop de l’alberg. La idea era aprofitar la zona de sorra per fer tres propostes de joc: fer construccions amb la sorra, mentre ens remullem, curses sobre la sorra i castells humana, Entre joc i joc vam fer un berenar allà mateix. Però vam haver de marxar aviat ja que el cel estava molt negre i es va posar a ploure. A l’alberg ens vam dutxar per treure els quilos de sorra que portavem a sobre, i després vam sopar.

Els mestres ens van preparar una activitat sorpresa. Vam fer un treball amb dues mestres de IOGA sobre els silenci interior i la meditació. Entre els pins vam fer una gran rotllana il·lumniada per les llenternes i vam descobrir noves possibilitats de concentració i armonia corporal. Més tard, a la sala interior vam fer una activitat de meditació guiada amb l’ajuda dels bols tibetans i vam anar a dormir més que relaxats.

Al día següent ens vam aixecar a les 5:30 de la matinada, per donar-li el bon día al sol mentre fem unes propostes amb les mestres de Ioga. Després vam fer uns jocs per adonar-nos de com els rumors ens poden ferir.

Després d’esmorzar vam  fer dos activitats molt xules: la visita al bunker, on una familia va viure 4 anys a la postguerra; i el circuit  amb tirolines i més coses d’aquest tipus. Després de dinar si que vam poder banyar-nos i jugar amb pilotes. De tornada a l’alberg vam preparar uns collarets de cors per regalar a altres companys. Després de sopar, ens vam regalar els collarets i la disco va començar. Hi vam cantar moltes cançons que van demanar, al acabar vam anar a dormir amb molta son.Va ser un dia molt cansat però molt divertit.

I hi va arribar l’últim día de les colònies. Aquesta vegada no ens vam aixecar molt d’hora, ens vam aixecar a les 8:00. Ens vam preparar i vam esmorzar. Quan vam acabar d’esmorzar ens vam posar a jugar una estona al parc. Vam continuar jugant fins que vam començar a fer una carta. La carta era per a el nostre jo d’aquí 25 anys, després de fer una mica la carta ens vam continuant jugant. Al acabar vam anar a a platja per fer un dibuix al natural. Després vam dinar i ja ens vam anar cap l’autobús, i cap el cole.