La lectura de Matilda ens permet descobrir a l’autor i això implica conèixer també la seva obra. Així que aquest estiu hem fet una bona compra dels diferents llibres de Roald Dahl, en català, castellà i anglès. Aquesta setmana els hem presentat i els hem repartit. I és que en la lectura matinal alternarem la descoberta dels mons de Roald Dahl amb la lectura d’altres autors i autores, entre altres propostes.
De cada llibre hi ha una capsa amb propostes de treball. Això ens permetrà descobrir unes característiques comunes que donen a la literatura d’aquest genial escriptor, una dimensió personal i única que la fa atemporal.
Una de les frases importants és la següent: “Observa con ojos brillantes el mundo que te rodea porque los secretos más grandes están siempre escondidos en los sitios más insospechados. El que no cree en la magia nunca la encontrará.
Nosaltres ens disposem a investigar i descobrir, posant atenció i intenció en tot allò que fem. Ara cadascú ja té un dels llibres a les seves mans per començar, abans i tot d’haver dissenyat els dos punts de llibre.



Comentaris recents