Xerrada EDUCAR LA LLIBERTAT

El passat dilluns 11 de març la Comissió pedagògica va organitzar, a la biblioteca, la xerrada “Educar la llibertat”, a càrrec de la sociòloga i mediadora Alba Castellví, autora de títols tan anomenats com “Educar sense cridar” i “Un cistell de cireres: set contes petits per fer-nos grans”.

Aquesta xerrada, emmarcada dins el programa de l’AMIPA Escola de mares i pares, va tenir molt bona acollida entre els assistents (més d’una setantena), donat que es va caracteritzar per l’espontaneïtat i excel·lent estil comunicatiu de la ponent i un caràcter eminentment pràctic a l’hora de facilitar recursos i estratègies per a una convivència harmoniosa en família. Aquestes estratègies, segons l’Alba Castellví, tenen la base en el respecte per les relacions humanes, contemplen l’educació dels fills i filles des d’una llibertat responsable i ens situen, com a progenitors, en un context d’autoritat tranquil·la i serena per garantir l’èxit en l’acompanyament dels nostres infants.

Immensament agraïdes a la tasca que va dur a terme l’Alba que, amb un auditori a vessar, va poder donar resposta als reptes i neguits que la ma(pa)ternitat ens planteja en el nostre dia a dia. Ha estat un plaer tenir-la a la nostra escola i esperem que us hagi resultat profitosa per a fer el vostre camí de creixement personal i familiar.