AMIPA: Final de curs activitats extraescolars

Davant la imminent arribada del final de curs us facilitem diverses informacions importants sobre les activitats extraescolars organitzades per l’AMIPA La Vitxeta:

• NO MÉS ALTES: De cara al maig, darrer mes de les extraescolars, ja no es podran realitzar noves Altes a les activitats. Sí que s’acceptaran baixes i canvis de dia.
  • VALORACIONS EXTRAESCOLARS: Entre el 19 d’abril i el 3 de maig teniu temps per respondre el formulari de valoració de les activitats extraescolars que us enllacem tot seguit: https://forms.gle/URLTe6jhPWSm9vie8. S’ha de respondre un formulari per cada extraescolar i és ideal que es respongui conjuntament infant i mare/pare/tutor/a.
  • ACTIVITATS FINAL DE CURS: Com cada any, algunes extraescolars realitzaran activitats especials i mostres de final de curs. A continuació, us passem el calendari de les activitats. Com podeu comprovar, el dia 31 s’ajunten la Trobada de Ritmes i Balls i el Concert de Música. En cas que els coincideixi als vostres fills/es, més endavant, hauran d’escollir una de les dues activitats.
EXTRAESCOLAR DATA ACTIVITAT FINAL CURS
1 JUDO 17/5/2024 EXHIBICIÓ A L’ESCOLA
2 CUINA 24/5/2024 ACTIVITAT AMB FAMÍLIES
3 STREET DANCE PETITS 24/5/2024 MOSTRA A L’ESCOLA
4 ANGLÈS DLL/DC 29/5/2024 ACTIVITAT AMB FAMÍLIES
5 ANGLÈS DM/DJ 30/5/2024 ACTIVITAT AMB FAMÍLIES
6 GIMNÀSTICA RÍTMICA 31/5/2024 TROBADA RITMES I BALLS
7 MÚSICA 31/5/2024 CONCERT A LA PALMA
8 STREET DANCE GRANS 31/5/2024 TROBADA RITMES I BALLS
9 DANSA 7/6/2024 MOSTRA A L’ESCOLA
10 TEATRE 11/6/2024 MOSTRA A L’ESCOLA
  • FI EXTRAESCOLARS: L’activitat habitual de les extraescolars finalitzarà el divendres 31 de maig. Com heu vist en el punt anterior, més enllà d’aquesta data, Dansa i Teatre encara tindran pendents les activitats de final de curs. Les sessions d’instruments de l’activitat de Música s’allargaran uns dies més.