Vídeo-entrevista a Miquel Biarnés d’Oques Grasses – Reporters i reporteres web

Tal com us explicàvem a Comença l’aventura, el primer equip de reporters i reporteres d’aquest curs ha treballat per a fer 4 entrevistes diferents seguint la pauta: Preparem una entrevista i amb l’ajuda de 10 mares voluntàries de l’escola. Un treball de grup, de planificació, d’escriptura, de comunicació oral, de posada en escena… un treball molt ric en molts àmbits i que seguirem duent a terme tot el curs amb els reporters i reporteres de primer fins a sisè, organitzats en grups internivells.

El divendres 13 de desembre la classe de música es va convertir en un estudi de gravació gràcies a la col·laboració del Josep Basco, mestre de música de l’escola. L’entrevista a Miquel Biarnés del conegut grup musical Oques Grasses, es va fer per vídeo-trucada.

Avui entrevistarem a Miquel Biarnés, músic d’Oques Grasses.

Oques Grasses és un grup de músics catalans i les seves cançons són molt conegudes. Una de les millors cançons opinem que és… “In the night”.

Una entrevista molt desitjada i estudiada. Moltes emocions i nervis, i sempre acompanyats i guiats per la Paola i la Llibertat, voluntàries i mares de l’escola. Moltes gràcies Paola i Llibertat, i als reporters i reporteres Judith, Biel, Jana, Júlia, Irene, Jordi, Ígor, Olami, Berta, Clàudia, i Abril!

Moltes gràcies especialment al Miquel Biarnés per la seva bona predisposició i fer-ho tot tan fàcil, entranyable i amè. Molts reporters i reporteres es consideren fans d’Oques Grasses i segur que recordaran molt especialment aquest dia.

Si voleu la resposta d’alguna de les següents preguntes del guió, us convidem a veure el vídeo de l’entrevista. Podreu descobrir quina és la cançó preferida del Miquel i podreu veure el ball sorpresa que van preparar els mateixos reporters i reporteres.

• Tens parella?
      • Per què vas començar a fer cançons?
      • Quants instruments toques? Quins són?
      • Com es diuen els teus companys de grup?
      • Quin és el company de grup que et cau millor?
      • Sou amics apart de ser companys de grup?
      • Quan i com us vau conèixer?
      • Per què vau formar el grup?
      • Et fa il·lusió ser famós? O hi ha alguna cosa que no t’agradi?
      • T’agradaria tenir un altre ofici?
      • Quina cançó t’agrada més de totes les que heu fet?
      • Qui crea les cançons?
      • Fareu més cançons?
      • D’on us ve la inspiració abans de crear una cançó?
      • A l’hora de fer un concert tens nervis, por?
      • Què feu abans de fer un concert?

Heu descobert la cançó preferida del Miquel? … si, és la cançó “Inevitable”.  Sabeu que ara podeu trobar la cançó il·lustrada per Gemma Capdevila? Una cançó que obre una finestra imaginària per gaudir de la vida i de la bellesa sense pensar en les caigudes. Molt recomanable.

Entrevistes realitzades per aquest primer equip: