Together we can move mountains!

A l’aula d’anglès les tardes de dimecres (els alumnes de segon) i de dijous (els alumnes de tercer), treballem en petits grups de 4/5 alumnes, tal com us presentàvem el curs passat a Working in groups.

L’organització de l’aula és complexa perquè hi ha 6 grups que treballen de manera simultània en diferents tasques, i tot i que es tracta que siguin autònoms sempre cal una petita ajuda (la majoria de vegades de caire organitzatiu i no lingüístic). Per sort amb els alumnes de segon hem pogut comptar amb l’ajuda d’unes estudiants de la facultat d’educació que estaven fent les pràctiques a l’escola. Moltíssimes gràcies Maria, Ariadna i Júlia. Ja us trobem a faltar.

La sessió de group work està organitzada de manera que cada grup pot escollir una tasca a dur a terme de les diferents propostes (cada una en una capsa diferent on hi ha tots els materials necessaris). Un cop realitzada l’activitat, el grup en fa una valoració i pot escollir una altra capsa. Però tot comença amb un crit d’unió i de ganes de col·laborar amb tots els companys i companyes. Together we can move mountains diem abans de començar, unint mans i esforços.

Les tasques dissenyades són activitats per a reforçar el vocabulari i estructures treballades, algunes activitats de comprensió lectora (petits textos escrits que s’han d’ordenar), de comprensió oral (activitats on utilitzem uns aparells de MP3 i uns auriculars, o les tablets), alguna activitat d’expressió escrita, jocs de taula, jocs de cartes, bingos, etc. Els grups treballen de forma autònoma i tots els membres del grup s’ajuden entre ells. Totes les tasques són autocorrectives.

I com que una imatge sempre val més que mil paraules, durant aquest mes de maig hem convidat les famílies de 3r a assistir a alguna d’aquestes sessions. Durant tres setmanes hem tingut un total de 32 convidats a l’aula que han pogut veure com treballem.

Moltes gràcies a tots i totes! I recordeu… Together we can move mountains!!