Conte contat, aquest conte no s’ha acabat

Aquesta setmana els nens i nenes de segon han actuat per a tot l’alumnat de l’escola i per a les seves famílies. La gran estrena va ser aquest dijous davant del públic d’educació infantil, i aquest divendres han fet dues posades en escena més.

Molts nervis i vergonyes abans de sortir a l’escenari, però la bona rebuda del públic i el bon treball dut a terme ha fet possible que tots els actors i actrius es lluissin de valent. L’aplaudiment final del públic ha estat l’obsequi a tot un treball que s’ha dut a terme durant tot el curs, gràcies a la direcció artística de les dues tutores, la Blanca i la Cristina, i de l’esforç de 51 joves promeses.

Gràcies també a la col·laboració de les famílies en la preparació i disseny de vestuaris i escenografia.

Enhorabona a tots i totes!