El nostre pas per la Vitxeta

És impressionant que ja estiguem a 6è, el temps ha passat molt ràpid! Ens en recordem perfectament del primer dia de P3, estàvem molt il·lusionats de començar una nova etapa de la nostra vida i conèixer nous amics.

Va ser emocionant! Però el que no sabíem és que des d’aquell dia coneixeríem a amics inoblidables i seríem com una gran família.

A P5, vam fer un projecte que ens va divertir molt: ELS GEGANTS. I així, gràcies al projecte, vam crear dos gegants, l’Artur i l’Alda. I una cosa que no podem oblidar, és que nosaltres hem sigut els primers en completar tots els cursos de la nova escola!

Les nostres primeres colònies van ser a P4. A 2n l’obra de teatre de “La ciutat dels gratacels” vam representar. Un record que pocs oblidaran. I la cantata dels 10 anys ens va agradar cantar. A tercer a la Lupus vam visitar. Un llop molt entremaliat. I a cinquè, en un vaixell ens van pujar.

També hem sigut afortunats i desafortunats, ja que nosaltres, a cada curs, hem tingut un mestre/a divertit. És divertit, ja que podem conèixer a gent diferent però és molt trist acomiadar-nos cada any d’algú que ens ha ensenyat tant.

Ens ha encantat poder gaudir d’aquesta escola tan especial, de fer nous amics, d’aprendre coses dia a dia i de conèixer nous professors. És impressionant que després de tants anys, ja haguem de dir adéu… Esperem que aquesta escola segueixi millorant i ensenyant molt per a que tots els alumnes, que estan i estaran, surtin amb un gran somriure igual que nosaltres. Ara sabem que el temps passa volant i s’ha d’aprofitar cada segon.

I ara, després d’estar nou anys aquí, ja és hora de dir adéu.

6è… L’any més emocionant de tots. Deixem l’escola per emportar-nos tot el que hem après i totes les experiències que hem viscut, però també per deixar la nostra petjada com a alumnes que hem sigut. Desitgem a totes les noves generacions que aprofitin tot el temps que tenen aquí a l’escola.

Gràcies per tot Vitxeta.

Alumnes de 6èA