Sortida 18-19 de juny al Bosc Pintat de Poblet

El curs s’acaba, però no volem marxar de vacances sense abans oferir-vos l’última proposta de la comissió excursionista de la temporada! Tots els membres de la comissió, la qual es va crear amb molta il·lusió el passat setembre, només tenim paraules d’agraïment per la bona rebuda i la resposta que ha tingut aquesta nova iniciativa de compartir lleure i natura, per part d’un gran nombre de famílies de l’escola.

Per tot això, i per tal d’acomiadar-nos del curs com cal, us volem fer una proposta molt especial. Com sempre, hi haurà una excursió el diumenge però aquest cop oferim la possibilitat de pernoctar en un refugi!

La sortida finalment serà el cap de setmana del 18-19 de juny (per logística s’ha hagut de canviar la data que us havíem anunciat prèviament).

El detall de l’oferta és el següent:

DISSABTE 18 DE JUNY – ESTADA AL BUNGALOW-REFUGI DEL CÀMPING PARK PRADES – PRADES (Baix Camp)

16h: Trobada al pàrking de l’escola. Des d’allà aniríem tots plegats cap al càmping. (Qui ho desitgi pot assistir directament al Refugi pel seu compte al moment que li convingui).

Tarda (aprox.18h): Petita excursió per l’entorn de Prades fins l’hora de sopar.

20h: sopar cuinat pel mateix refugi.

22h: Passejada nocturna amb llanternes pels voltants del càmping i observació d’estrelles.

Farem nit a les instal·lacions del Refugi.

Si voleu saber les característiques dels bungalows-refugi podeu veure en el link com estan condicionats, caldria portar llençols o sac de dormir i tovalloles. http://www.campingprades.com/bungalows/bungalow-refugi/

DIUMENGE 19 DE JUNY – RUTA DEL BOSC PINTAT DE POBLET (Conca de Barberà)

El recorregut de l’excursió consisteix en 2.5 hores a pas de família resseguint una ruta circular de 3.5 km de distància i amb un desnivell aproximat d’uns 300m.

Per aquells que només vingueu a l’excursió de diumenge el punt de trobada serà a les 9:45h a la Carretera de Poblet a Prades (T700) Km 6,5. Trobareu una cruïlla i a mà esquerra una creu de terme. Allà us esperarà algú de la comissió.

Com sempre, recordem que l’esmorzar i el desplaçament en cotxe al punt de sortida corren a càrrec de cada participant. Després de la sortida els participants que ho desitgin poden quedar-se a dinar en un àrea de lleure al costat del riu, proveint-se també cada participant del dinar respectiu.

PREUS D’ALLOTJAMENT I MITJA PENSIÓ (SOPAR I DESDEJUNI):

22 € per adult (majors 14 anys),

15€ nen entre 4 i 13 anys

9€ menors de 3 anys.

Menors de 3 anys que no sopen dormen gratis

INSCRIPCIÓ:

Els participants, nenes o nens amb acompanyant, han d’ inscriure’s mitjançant l’adreça de la comissió excursionismevitxeta@gmail.com Cal concretar si passareu la nit al refugi o només vindreu a la sortida del diumenge. Recordeu que per dormir les PLACES SÓN LIMITADES!

PAGAMENT DE L’ALBERG:

Només per als que s’allotjaran i faran sopar i esmorzar al refugi. S’ha de fer ingrés al compte de l’AMIPA abans del 8 de juny, indicant al concepte EXC.POBLET + nom i número d’adults i nens.

Nº de compte: ES47 2100 0625 50 0200267054

Si teniu algun problema d’última hora, podeu contactar amb nosaltres a través del telèfon 630066623 o 699774610

Recordeu portar aigua, gorres i crema solar. I no us oblideu les llanternes!

Salut i cames!