Sisena Jornada de pati

Sabeu que gràcies al projecte La Vitxeta es mou pel pati als nostres patis d’infantil i de primària tenim més vegetació i un sistema de reg, cuinetes, escenari, espai musical, pissarres, carreteres i fitxes de fusta pels jocs pintats, sorrals, zones de trobada, i circuits?

Però com que en volem més, us convoquem el diumenge 2 de febrer a la Sisena Jornada de pati.

Ja fa dies que aquesta Comissió de pati està escalfant motors. No els deixeu sols. Us hi esperem! Entre tots i totes farem més i millor!

Des de la nostra pàgina web us volem encoratjar a participar i gaudir de la jornada, així com informar-vos de les actuacions previstes. Així doncs, dins la franja de 10 del matí a 2 del migdia, les tasques que es duran a terme seran, desglossades per espais:

• Pati de la magnòlia:
        • Recondicionament de les taules de pícnic
      • Pati d’infantil:
        • Plantació i acondicionament de la vegetació existent
        • Recondicionament de les estructures de joc existents: circuit de troncs i equilibris, i cuineta.
        • Instal·lació d’una cabana vegetal.
      • Pati de primària:
        • Plantació i acondicionament de la vegetació existent.
        • Recondicionament de les estructures de joc existents: zona de troncs i equilibris, i cuineta.
        • Instal·lació d’una cabana vegetal.

Des de la comissió es realitza una crida per tal que, en la mesura que pugueu, aporteu eines de treball que puguin ser utilitzades a la jornada, i així afavorireu l’agilitat en les tasques: tornavís elèctric o de bateria, eines de camp (aixades, pales, xapos, cubells…).

També volem compartir una bona notícia. Aquest divendres a l’assemblea de l’AMIPA es van aprovar els pressupostos per aquest curs i podrem comprar dues estructures de troncs per als dos patis de primària que en podrem gaudir pròximament.

La Comissió de festes, per altra banda ha volgut col·laborar amb la jornada organitzant una calçotada popular oberta a totes les famílies de l’escola (havent pogut venir a col·laborar en la jornada de pati o no).

Per totes aquelles que estigueu interessades, haureu d’adquirir els tiquets del dinar amb antelació al despatx de l’AMIPA, per tal de poder fer una previsió tant de taules i cadires com de menjar. Podreu comprar les butlletes fins dimecres dia 29 de gener.

Us oferim 2 menús base a escollir podent escollir alguns suplements:

Menú calçotada 1 (amb calçots) – 13 €
– 20 calçots
– salsa de calçots
– Llonganissa a la brasa
– 1 llesca de pa de pagès
– all-i-oli
– taronja

Menú calçotada 2 (sense calçots) – 11 €
– 2 carxofes a la brasa
– Llonganissa
– 1 llesca de pa de pagès
– all-i-oli
– taronja

Suplements
– Salsa de calçots (1,25 €)
– Carxofa a la brasa (1,5 €)
– Llonganissa a la brasa (2 €)

* Inclou taula i cadira per a cada menú. Inclou aigua i begudes sense alcohol. Inclou pica-pica (patates I olives)
*Per tal de fer la jornada més sostenible i reduir notablement la creació de residus demanem que cada família es porti plats, gots i coberts.

No us ho perdeu!! Gràcies per endavant, us esperem el diumenge per seguir construint el pati que volem!