Comissió mixta de festes

QUÈ FEM? QUINS PROJECTES DUEM A TERME?

A la Comissió mixta de festes i ambientació ens encarreguem d’organitzar i preparar algunes de les festes de l’escola, com la festa de la Castanyada, la Trobada de tions, participem a Sant Jordi i organitzem i preparem la festa de final de curs.

Igualment, intentem fer realitat alguns dels somnis de la nostra comunitat, i des del curs 17-18 prepararem la festa de l’aigua, on grans i petits gaudeixen de valent!

A més de totes les festes anomenades, participem en l’organització de la rua matinal de Carnaval.

QUINS PROJECTES TENIM DE FUTUR?

Participar en l’organització de qualsevol festa que s’organitzi des de l’escola i l’AMIPA.

QUÈ PODEN FER LES PERSONES INTERESSADES?

Ja que l’organització de totes i cadascuna d’aquestes festes té un volum important de feina, sovint demanem col·laboració per part de les famílies, encara de sigui de forma esporàdica i puntual o fent treballs des de casa.

Tota ajuda es benvinguda i us estarem molt agraïts si ens doneu un cop de mà, i el millor de tot és que haureu col·laborat a dur a terme uns actes molt importants per l’escola i sobretot per als vostres fills i filles.

ADREÇA ELECTRÒNICA: festeslavitxeta@gmail.com

Animeu-vos!!!

Comissió mixta de festes i ambientació

Articles relacionats: festes de l’escola