Publicació de les llistes definitives i matrícula del 13 al 17 de juliol

En els arxius adjunts us facilitem la llista dels alumnes admesos definitiva i la llista d’alumnes en espera, ja sigui per a P3 o altres cursos.

INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES-1

INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA

Tots els que heu de formalitzar la MATRÍCULA la podeu realitzar entre els dies 13 i 17 de juliol (ambdós inclosos). La documentació necessària per realitzar la matrícula és:

• Carnet de vacunes de l’alumne al dia. En cas de no tenir el llibre de vacunes, certificat mèdic oficial.
  • Dues fotografies mida carnet. (Si opteu per la matrícula telemàtica envieu la foto escanejada).
  • Full de dades de nova matrícula, omplert.DADES NOVA MATRÍCULA
  • Full de compromís del centre, omplert.CARTA DE COMPROMÍS

La matrícula s’ha de dur a terme telemàticament en la mesura del possible (al correu electrònic de l’escola: e3010505@xtec.cat), o bé, presencialment amb cita prèvia que cal demanar a la Secretaria de l’escola (al telèfon: 977327539) o en aquest enllaç de Cita prèvia, posant nom i cognom i DNI del tutor /a de l’alumne.