Per fi ha arribat el dia que tot l’alumnat de 3r esperàvem amb emoció: La V Trobada d’Escacs a la nostra escola. I és que enguany ens tocava fer d’amfitrions.
A primera hora el mestre Toni ha vingut a les classes per explicar-nos que ja havien arribat els autobusos de les altres escoles i per tant ens tocava sortir a rebre’ls. Ha estat molt emocionant, hem anat al vestíbul per fer un passadís de benvinguda i, per parelles, hem anat acompanyant-los cap al gimnàs per ajudar-los a localitzar la seva posició.
El gimnàs lluïa espectacular: 4 grans fileres de taules, amb els seus escaquers preparats per encabir a 228 alumnes. Cada participant disposava d’una targeta amb la informació necessària per jugar amb tres contrincants diferents. Un cop donada la benvinguda per part de la nostra directora i el mestre Toni, ha començat la primera partida. El silenci era espectacular! Tothom estava concentradíssim en el joc. Finalitzada la segona ronda, amb canvi de contrincant inclós, hem sortit a esmorzar al pati pa amb xocolata.
Amb la panxa plena i les cames estirades, hem tornat al gimnàs a fer la tercera partida. Abans però, les representants de l’Ajuntament i del Departament d’Educació, han entregat els diplomes als centres participants: General Prim, Marià Fortuny, Montsant, La Vitxeta, Josep Fusté (Alforja), Josep Maria Soler i Gené (Montbrió) i el col·legi Sant Rafael (La Selva de Camp). El projecte Escacs a l’escola està promogut pel Departament d’Educació i la Federació Catalana d’Escacs i forma part del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Reus.
- V Trobada d’escacs
- V Trobada d’escacs
- V Trobada d’escacs
- V Trobada d’escacs
- V Trobada d’escacs
- V Trobada d’escacs
- V Trobada d’escacs
- V Trobada d’escacs
- V Trobada d’escacs
- V Trobada d’escacs












