PORTES OBERTES 2021:

Vols conèixer un projecte innovador abans de prendre una decisió tan important com és la tria d’escola del teu fill/a?

Aquest curs les Portes Obertes de l’escola seran diferents. Els qui preferiu conèixer el nostre projecte virtualment podreu fer-ho a través d’una videoconferència i els qui vulgueu conèixe’l presencialment, ho podreu fer concertant dia i hora de visita.

QUAN? Concretem amb tu dia i hora

COM? Dues opcions: telemàtica o presencial.

• Opció telemàtica: concretem dia i hora per fer una videotrucada.
  • Opció presencial: en grups de menys de 10 persones o individual.

Demana cita prèvia a: 977754270 / 621371256 o respon a aquest breu formulari

NECESSITES MÉS INFORMACIÓ?

Llegeix el nostre tríptic informatiu

Spot escola 2021

Mira el vídeo del nostre projecte Magnet

www.mariafortuny.cat

Segueix la nostra tasca a les xarxes: Twitter i Instagram

L’ESPAI DE COMUNICACIÓ A LA COMUNITAT DELS PETITS

Us presentem l’espai de comunicació, on els infants troben tota mena d’activitats i propostes pensades per despertar l’interès del món de les lletres i potenciar el procés de lectoescriptura.
Activitats i jocs, com lletres de diferents mides i formats per poder identificar, formar paraules, confegir… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 2021

Avui s’ha publicat la resolució de preinscripció i matricula pel curs 2021-2022!
Calendari preinscripció:
Publicació de l’oferta inicial: 11 de març de 2021.
Període de presentació de sol·licituds: Del 15 al 24 de març
Publicació de la llista provisional: 19 d’abril
Termini de reclamació de la puntuació provisional: Del 20… Llegeix més»

L’ESPAI MAKER a la Comunitat dels Grans.

Avui acaba el nostre temps a l’ESPAI MAKER de la Comunitat dels Grans.
Tenim tantes coses que explicar.
Hem desenvolupat noves habilitats… compartit tants moments… cooperat els uns amb els altres… superat reptes individualment… descobert nous talents… i tot amb molta il·lusió.
Al principi tant als nens com… Llegeix més»

CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA

La setmana del 23 de novembre hem celebrat a l’escola el dia de la música. Aquesta any ha estat diferent a causa de la situació de la pandèmia i ho hem celebrat a la classe ballant a ritme… Llegeix més»

Treballem amb CAPSES D’APRENENTATGE

A la Comunitat dels Grans hem començat a treballar amb CAPSES D’APRENENATGE: propostes de treball guiat i globalitzat que promouen la investigació i la construcció de coneixement.
Les propostes de treball permeten el desenvolupament competencial de l’infant amb una mirada globalitzadora del currículum d’educació primària.
Cada capsa conté… Llegeix més»