Els alumnes de l’IES Tapiró ens proposen noves activitats

Cada dia els Lleons i les Àguiles ens interessem per nous aprenentatges, així que ens emocionem molt al rebre als alumnes de l’Institut Tapiró, que sempre ens proposen activitats interessants, divertides, dinàmiques i noves.
La visita dels alumnes de l’institut sempre ens ajuda a millorar.

Llegeix més»

Les Àguiles i els Lleons visitem el Museu d’Alcover

Els alumnes de orimer, les Àguiles i els Lleons, vam visitar divendres el Museu d’Alcover, que recull l’exposició de fòssils marins acumulats en els jaciments de l’escorça terrestre durant milions d’anys.
Amb activitats ben divertides, vam aprendre més coses sobre la història de la terra, vam… Llegeix més»

Visita a l’exposició de la Roseta Mauri

Els alumnes de cinquè de la nostra escola aquesta setmana hem anat al Museu Salvador Vilaseca de Reus. El motiu ha estat visitar l’exposició dedicada a la figura de la Roseta Mauri, ballarina internacional.
Ha estat una experiència molt interessant on hem après moltes coses de… Llegeix més»

L’escriptora Maria Lluïsa Amorós ens visita

L’escriptora reusenca Maria Lluïsa Amorós ha vingut a la nostra escola amb motiu de l’activitat “Autors a les aules” que han realitzat les tres classes de Cinquè, aprofitant la visita per preguntar-li més detalls sobre el llibre que s’han llegit i del qual ella n’és… Llegeix més»

Un Sant Jordi farcit d’actes

A l’escola vam celebrar la diada de Sant Jordi amb un seguit d’activitats culturals que van encantar al nostre alumnat: lectura de contes en diferents llengües per part de famílies i mestres, lliurament de premis del concurs literari i venda de llibres a preu simbòlic,… Llegeix més»

Preparant el ball de final de curs

La darrera setmana abans de les vacances de Setmana Santa hem celebrat les jornades culturals a l’escola amb la temàtica, “EL CIRC”. Des de l’àrea de Música i Educació Física hem treballat de manera cooperativa els moviments a l’espai del balls de final de curs.
Cada… Llegeix més»

Tota l’escola participa en el XI Cros Marià Fortuny

Tot l’alumnat de l’Escola Marià Fortuny ha participat aquest dijous en el X Cros, que hem celebrat en el nostre pati. Els prop de 500 alumnes del centre han corregut la distància adequada a la seva categoria i la jornada ha estat un èxit que els familiars dels nenes i nenes han pogut veure en directe.… Llegeix més»

Clausurada la 37a Olimpíada Escolar de Reus

La 37a Olimpíada Escolar de Reus ha arribat a la seva finalització amb les darreres proves d’atletisme i escacs, que s’han disputat a les instal·lacions del CN Reus Ploms i el Reus Deportiu, respectivament. En aquesta edició una seixantena d’esportistes de la nostra escola hi han participat, gaudint amb la pràctica esportiva i la competició amb d’altres alumnes d’escoles de la ciutat i rodalies.… Llegeix més»

Esmorzar saludable

Estudiants de nutrició van venir la setmana passada a fer-nos un taller sobre esmorzar saludable als alumnes de segon. Primer ens van posar a prova per saber quins coneixements previs teníem sobre aliments saludables, a continuació  vam aprendre a classificar diferents aliments en saludables i… Llegeix més»

El Marià Fortuny, en l’estrena del camp Sergi Roberto

Els alumnes de 6è de l’escola Marià Fortuny , juntament amb quatre escoles més de Reus, han tingut el privilegi d’assistir a l’acte d’inauguració d’un camp de futbol que la Fundació Cruyff ha construït a la nostra ciutat.
A l’acte hi han assistit diverses personalitats de… Llegeix més»