Recomanem llibres

Una de les activitats lectores realitzada a la Comunitat dels grans és la recomanació de llibres. Els alumnes recomanen, lliurement, alguna lectura que han realitzat. És una activitat dinàmica i molt completa, ja que ens permet:

• Treballar l’expressió oral.
  • Conèixer nous llibres
  • Compartir bones experiències amb els companys
  • Descobrir… Llegeix més»

Vídeo comiat de 6è

Ja hi som, final de curs. Però sisè no només acaba el curs, acaba una etapa que va començar l’any 2011. Acabades les vacances començareu un nou cicle de la vostra vida, molt important que esperem que sigui alhora que emocionant, molt profitosa pel vostre… Llegeix més»

Seguim creixent!

Hola, nens i nenes de la classe Salvador Vilaseca!

Demà és l’últim dia de curs. Ha estat un curs marcat per la pandèmia del coronavirus. Malgrat tot, crec que l’any ha estat molt profitós i tots hem fet grans aprenentatges.
Des del primer dia vaig notar que… Llegeix més»

Orgullosa de les Cucaferes

Cucaferes,

Podria escriure pàgines i pàgines sobre lo contenta que he estat de ser la vostra tutora, lo orgullosa que em sento de vosaltres, de com heu anat creixent, de tot allò que heu après gràcies a les vostres ganes d’aprendre i al vostre esforç, de la pinya tant bonica que hem fet… Però crec que tot això i més ja ho sabeu perquè us ho he dit i demostrat cada dia al igual que vosaltres a mi.

Tan de bo el coronavirus no s’hagués posat davant i haguéssim pogut estar tot el curs junts, tan de bo. Però no passa res, al setembre ens veiem de nou i continuem creixent, aprenent i gaudint junts.

Per cert, pels curiosos… entreu a aquest link: https://youtu.be/SgKrlYzCKA0 Espero que us agradi el detallet.

Amb moltes ganes d’abraçar-vos… fins aquí a poquet!

I recordeu… somrieu sempre.

Gaudiu de l’estiu Víbries!

Hola Víbries!!

ahir vam fer la darrera videotrucada per acomiadar aquest curs que no ha estat com els altres. Tots i totes ens hem hagut d’adaptar a les noves circumstàncies provocades pel COVID-19 i la veritat és que us he de felicitar perquè ho heu fet molt bé i heu crescut moltíssim en tots els nivells.

Aquest espai de trobada, juntament amb les trucades telefòniques i els correus, ens ha servit per compartir les nostres angoixes i també per generar esperança, però sobretot, sobretot, per gaudir de bons moments amb les vostres pinzellades d’humor i d’amistat.

Us agraeixo totes les vostres mostres d’estima. Sou molt carinyosos i m’heu fet sentir molt bé durant tot el curs i més ara, que juntament amb les vostres famílies hem pogut mantenir un contacte molt especial. Gràcies famílies perquè ens ho heu fet molt fàcil!!

Com us dic al vídeo que ara us comparteixo, el que l’ha fet tan especial aquest curs, no han estat les circumstàncies  excepcionals que hem patit amb el confinament. El que l’ha fet realment especial és que l’he viscut amb vosaltres!!

Us estimo i us desitjo un estiu a l’aire lliure gaudint amb la família!!

Un petó volador!!

Mireu quin regal de vídeo, vosaltres en sou els protagonistes. Clica damunt de la imatge per veure’l.

Bon estiu cavallets

Hola ball de cavallets,
El curs s’acaba i no ens podem acomiadar com ens agradaria. Aquest curs ha sigut molt estrany, tant de temps sense anar a l’escola, estar a casa, no veure als amics, i a més canviar de mestra… heu demostrat ser molt grans… Llegeix més»