xtec.cat/escolamontbrio
Selecciona el teu curs al menú de l’esquerra.

Bona diada de Sant Jordi!

Us desitgem a tots i totes una bona diada de Sant Jordi 2019.
A l’escola farem moltes activitats aquests dies, tant el mateix dia 23 com la resta de la setmana: activitats literàries, visites a les parades de la plaça i a la biblioteca municipal,… Llegeix més»

Welcome to SoleriGenéWartS !!!

Welcome to SoleriGenéWarts!
We love Harry Potter! Themes and storytelling are perfect for bringing some magic to our Science lessons. So, let’s have a look to our School of Witchcraft and Wizardry! We invite you to discover SoleriGenéWarts!!! Explore the  castle, its rooms and also fly around… Llegeix més»

Anem al teatre E. Infantil

Com cada any anem al teatre a Riudoms.
Aquest curs, l’obra de teatre s’ha titulat “No hi ha res més avorrit que ser una princesa rosa“.
Un conte ple de valors i noves maneres de sentir-se persona.

Clica a sobre la imatge per veure l’àlbum de fotos sencer.

Science: Electrical circuits

Durant part d’aquest trimestre, els alumnes de sisè hem treballat el tema de l’electricitat a l’assignatura de Science. Mitjançant la llengua anglesa hem dut a terme activitats AICLE que integren llengua i contingut: jocs comunicatius, experimentació, lectures…Tot això, ens han permès aprofundir sobre el tema… Llegeix més»

Preinscripció curs vinent

Us informem de les dades a tenir en compte per a fer la preinscripció per a nous alumnes al nostre centre pel curs 2019-20.
Horari d’atenció per a fer la preinscripció i/o resoldre dubtes:

• Dies: 29 de març i 2-4-9 d’abril
  • Matí: 8.30 – 13.15 h
  • Tarda: 15.00 –… Llegeix més»

Els alumnes de 6è sortegen una mona

Ja s’apropa Setmana Santa i amb ella la mona rodona, ensucrada i amb xocolata aviat menjarem.
Per això els alumnes de 6è, per tal de subvencionar les colònies a la Vall de Boí, sortejaran una magnífica mona de Pasqua.
Animeu-vos a comprar un número!!!

XV Certamen de lectura en veu alta

La nostra escola ha participat, un any més, al Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Dues representants de la nostra escola, la Marta (cicle mitjà) i la Carla (cicle superior) han participat als quarts de final que han tingut lloc al Centre de… Llegeix més»

Per Sant Jordi, exposició de manualitats

Benvolgudes famílies,
S’acosta SANT JORDI i, a l’escola, un any més, volem celebrar-ho.
Tot recordant la nostra tradició, farem una exposició relacionada amb Sant Jordi. Així doncs us engresquem a fer qualsevol elaboració manual relacionada la diada (dracs, roses, escrits, dibuixos, castells…) Si voleu participar, teniu fins… Llegeix més»

A infantil, celebrem el Carnaval

Els alumnes d’infantil hem celebrat el Carnaval amb moltes ganes. La Reina Carnestoltes ens donava cada dia una ordre per vestir-nos d’una manera divertida.
El Dijous Gras hem sortit a celebrar-lo a l’Hort del Baldrich. El divendres al matí hem vingut tots ben… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes

Us convidem a la Jornada de Portes Obertes que tindrà lloc el proper dimecres 13 de març a 3 quarts de 5 de la tarda (16.45h)
Aquesta és una activitat destinada a ensenyar la nostra escola, explicar què fem i com funcionem i resoldre dubtes, destinada… Llegeix més»

Dia escolar per la Pau

El 30 de gener es celebra arreu el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP). Nosaltres ho celebrarem el divendres 1 de febrer a les 11.30h al Pavelló Municipal.

Com sempre, hi esteu tots convidats! Es tracta d’un acte curt i lúdic, per reivindicar… Llegeix més»

Bones festes!

El Claustre de l’Escola Josep M. Soler i Gené us desitja que passeu unes bones festes!!!

Aprofitem per a recordar-vos algunes informacions respecte al darrer dia lectiu d’aquest trimestre:

• El proper divendres 21 de desembre, l’horari lectiu serà de 9 a 13:00 h
  • L’alumnat de Primària rebrà… Llegeix més»

Hem votat per escollir el Capità Superverd

Els alumnes de l’escola Josep M. Soler i Gené, el dimarts 11 de desembre de 2018, van celebrar les eleccions per triar al seu Capità Superverd.
D’un total de 277 alumnes que hi ha al centre, van votar 241.
Ja tenim Capitana superverda !!!
Enhorabona Janna!!!

Llegeix més»

Natural Science

La implementació del projecte PILE (Pla Integrat de Llengües Estrangeres) té com a finalitat millorar la competència dels alumnes en llengua estrangera, afavorint el seu creixement acadèmic, i capacitant-lo així per interactuar amb el món en diverses llengües. És per això que durant aquest trimestre,… Llegeix més»

Pintem amb xocolata a P4

La classe de la xocolata ha realitzat una activitat deliciosa!!! Pintar amb xocolata. Si els voleu veure cliqueu la fotografia per accedir a l’enllaç.