xtec.cat/escolamontbrio
Selecciona el teu curs al menú de l’esquerra.

La Roca s’ha jubilat.

Després de 40 anys treballats, la majoria a la nostra escola, aquesta setmana s’ha jubilat la Roca.
A l’escola li hem volgut fer un petit homenatge, tots junts, al gimnàs del centre. Hem comptat amb la presència del director dels serveis territorials… Llegeix més»

Al pati: tallers, manualitats i molt més.

Avui dimarts 1 d’octubre hem començat els tallers de manualitats al pati.
Periòdicament al pati, sempre en dimarts i dijous, hi haurà tallers per fer diverses manualitats. Aquesta setmana hem començat amb cors, papallones i helicòpters.
Ja tenim ganes de saber què podrem… Llegeix més»

Inaugurem la remodelació del pati

Avui 12 de setembre, amb l’inici del nou curs escolar, hem inaugurat la remodelació del pati.
Després de tallar la cinta hem descobert totes les zones de joc i ens han agradat molt. Ja tenim ganes de començar els jocs al pati.
Aquesta remodelació ha estat possible… Llegeix més»

Informacions d’inici de curs

Comencem un nou curs amb il·lusió i amb uns quants canvis en el dia a dia de l’escola. Aquests canvis fan referència en primer lloc, al canvi de direcció de l’escola. Degut a la propera jubilació de la Roca, s’ha produït un canvi de l’equip… Llegeix més»

Tornem a l’escola

Els mestres ja hem tornat a l’escola després de les vacances i ja ho tenim gairebé tot a punt per a l’inici del curs el proper dijous 12 de setembre. Us esperem a tots i totes amb moltes ganes!
Mentrestant, us deixem uns quants consells per… Llegeix més»

Consells per l’estiu.

L’estiu és un moment ideal per realitzar activitats educatives molt enriquidores i que no es poden fer al llarg del curs escolar a causa de la manca de temps.
El més recomanable és que els alumnes no desconnectin totalment durant les vacances, sinó que segueixin… Llegeix més»

Fem un projecte

Els darrers dies d’aquest curs, tot l’alumnat de l’escola hem treballat per projectes. Cada nivell ha escollit el tema que ha volgut i a partir d’aquí hem treballat de forma transversal per a poder assolir els aprenentatges necessaris.
Ens ha agradat molt, tot i que també… Llegeix més»

Anem al teatre!

El passat dijous 30 de maig al matí tots els nens i nenes de l’escola vam assistir al Cinema Nou, al teatre protagonitzat per alumnes de 2n i 3r, preparat en l’activitat extraescolar.
L’ obra representada estava basada en la pel•lícula Annie… Llegeix més»

Sortida a la Granja Neri d’EI

Aquest curs 19/20 la sortida de final de curs ha estat a la Granja Neri. Ens ho hem passat molt bé en un espai perfecte per conviure tots els nens i nenes així com experimentar la cura de diferents animals . Per veure les fotografies… Llegeix més»

A 4t, sabem nadar

Per 2n curs consecutiu, els alumnes de 4t de primària practiquem natació a la piscina de Cambrils. Aquesta activitat forma part d’una unitat didàctica de 5 sessions dins de l’àrea d’educació física.
Volem agrair el suport de l’Ajuntament de Montbrió i de l’AMPA de l’escola.
Clica… Llegeix més»

Bunny Zumba

Els dies 3 i 5 d’abril a l’hora del pati hem fet classes de Bunny Zumba amb tots els nens i les nenes que volien participar-hi. La Montse Altuna ha fet de monitora de l’activitat.
Podeu veure un petit recull clicant sobre la fotografia.

Welcome to SoleriGenéWartS !!!

Welcome to SoleriGenéWarts!
We love Harry Potter! Themes and storytelling are perfect for bringing some magic to our Science lessons. So, let’s have a look to our School of Witchcraft and Wizardry! We invite you to discover SoleriGenéWarts!!! Explore the  castle, its rooms and also fly around… Llegeix més»

Anem al teatre E. Infantil

Com cada any anem al teatre a Riudoms.
Aquest curs, l’obra de teatre s’ha titulat “No hi ha res més avorrit que ser una princesa rosa“.
Un conte ple de valors i noves maneres de sentir-se persona.

Clica a sobre la imatge per veure l’àlbum de fotos sencer.

Science: Electrical circuits

Durant part d’aquest trimestre, els alumnes de sisè hem treballat el tema de l’electricitat a l’assignatura de Science. Mitjançant la llengua anglesa hem dut a terme activitats AICLE que integren llengua i contingut: jocs comunicatius, experimentació, lectures…Tot això, ens han permès aprofundir sobre el tema… Llegeix més»