Programa SI! per a famílies

Benvolgudes famílies,
La nostra escola participa al Programa SI!, un projecte per a millorar la salut cardiovascular dels nens i nenes des de la infantesa. L’escola és clau per educar en aquest àmbit, no obstant això, és a casa on es consolida un estil de vida saludable.
Us… Llegeix més»

P5: COLLITA DE TIRABECS I PÈSOLS

Després d’haver plantat pèsols i tirabecs a la tardor, haver-los regat i cuidat amb molta cura, ha arribat el moment de collir-los.
Aquí teniu el resultat: https://photos.app.goo.gl/Xo1tgyUdDvDV7w4e7

4t: ESPECTACLE “LA PE I EL CORDI FAN BALLAR A L’ESCOLA”

Com cada any, els nens i les nenes de 4t, han participat en l’espectacle “El Pere i el llop”, al Teatre Bartrina. Aquest espectacle és fruit de setmanes de treball dins del projecte “La Pe i el Cordi fan ballar a l’escola”, dirigit a potenciar… Llegeix més»

5è B: TREBALLEM LA IGUALTAT

Durant el mes de març l’alumnat de 5è B ha treballat la igualtat efectiva entre dones i homes. Han parlat i compartit opinions sobre el tema, han treballat les dones científiques i han realitzat un scape room sobre dones cèlebres de la història. Totes i… Llegeix més»

ELS I LES NENS I NENES DE 6è VIATGEN PEL MÓN!

L’alumnat de 6è ha gaudit de la visita d’un familiar de la comunitat educativa policia què els ha explicat la documentació necessària per viatjar i han pogut fer de “policies” aprenent sobre els diferents documents i detectant la documentació falsa. Els ha encantat!

Aquí teniu les… Llegeix més»

COMUNITAT MITJANS: TALLER DE CONTES DE VALORS

Ens ha visitat la Sara, que ha vingut des del país de Cuentropía per fer-nos experimentar i jugar amb els contes de valors i emocions, al seu laboratori. El laboratori té 10 racons de joc, i a cada joc i poden participar petits grups que… Llegeix més»

6è C: LA ESCUELA DE MAGIA

Els i les alumnes de 6è C han fet unes representacions teatrals titulades La Escuela de Magia, a l’àrea de castellà. Hem treballat l’expressió escrita dels guions teatrals i després les hem posat en escena. Esperem que les gaudiu tant com ho hem fet nosaltres… Llegeix més»

PREINSCRIPCIONS CURS 2021/22

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem l’oferta de places del nostre centre, per a segon cicle d’Educació Infantil i Educació Primària, per al proper curs 2021/22.
Recordeu que enguany, el procés serà únicament telemàtic, en aquesta web:
Si teniu dificultats per accedir, podeu trucar a l’escola… Llegeix més»

P4: TALLERS PER DESENVOLUPAR HABILITATS

Els divendres a la tarda, els nens i les nenes de P4 ens dividim en dos grups: uns anem a l’hort per despertar l’esperit científic i els altres ens quedem a l’aula per desenvolupar la concentració i la memòria amb diferents jocs de taula.
Aquí teniu… Llegeix més»

MATRICULA’T A L’ESCOLA PÚBLICA DE REUS! TÉ FLOW!

La Xarxa d’Escoles Públiques de Reus, la XEPR, està formada per 21 escoles diverses, amb característiques diferents que ens fan créixer i enriqueixen les nostres mirades, però totes i cadascuna fidels a uns principis que ens uneixen i defineixen.

Neix de la necessitat i voluntat… Llegeix més»

PORTES OBERTES VIRTUALS 2021

Voleu saber com és un dia a la nostra escola?
Feu click sobre la imatge i ho descobrireu, estem segures que us encantarà!

“Veniu! Us esperem amb els braços oberts!”

Jornada de portes obertes: Dijous 4 de març a les 17:30 h.
Per assitir-hi poseu-vos en contacte amb l’escola.… Llegeix més»

ENS VOLS CONÈIXER UNA MICA MÉS?

Famílies! Voleu conèixer com treballarem a l’escola? A partir d’avui us ho anirem explicant, estigueu alerta!
10 MOTIUS PER ESCOLLIR LA NOSTRA ESCOLA:
1.- Tallers internivell comunitat petits! El desenvolupament s’inicia des de ben petits, fent-los protagonistes del seu aprenentatge.

2.- Fomentem l’ús i aprenentatge de la… Llegeix més»