Dia Mundial de la Poesia 2020

El dia 21 de març és el Dia mundial de la Poesia, dia declarat per la Unesco.

A l’escola cada any organitzem activitats al voltant d’aquesta data tan especial i ens agrada celebrar-ho. Enguany ha esta una mica diferent per les circumstàncies, però no per això volem deixar de celebrar-ho i si bé ja fa uns dies us presentàvem el treball poètic de 5è al voltant de Arrenca Marcos Vicente!, avui us compartim l’experiència dels nens i nenes de segon: poemes en família.

Durant aquests dies previs al Dia de la Poesia, els nens i nenes de segon han preparat uns poemes a casa i han vingut les seves famílies a l’aula per a recitar-los. Alguns poemes eren cantats, altres representats, altres il·lustrats… I amb tots ells ens hem engrescat a llegir poesies. Moltes gràcies a tots els que ho heu fet possible.

Un dels poemes l’hem pogut sentir amb les seves veus originals a l’entrada de l’escola: Música de la setmana una versió en família del tema I tu, sols tu del grup El Diluvi. Quins artistes!