Comunicat AMIPA davant la situació provocada pel COVID-19

Benvolgudes famílies,

Com esteu? Com porteu aquests primers dies a casa? Esperem que, dins del que cap, amb prou paciència, ànims, enginy i creativitat! En qüestió d’una setmana, les vides de totes plegades han fet un gir increïble i el nostre dia a dia habitual és impossible de reconèixer. És difícil fer-se’n a la idea, complicat de portar, però hem de fer un esforç a cada llar, ser fortes, fer pinya i seguir totes les indicacions que ens donen, per tal que més aviat que tard ens puguem retrobar pels passadissos de l’escola, corrent pel pati, jugant amb els amics…

La pandèmia del coronavirus ha portat a aturar tot el país, totes les escoles i de retruc l’activitat de la nostra associació. Aquesta situació tan excepcional ens ha obligat a prendre decisions excepcionals per tal d’intentar minimitzar els efectes d’aquesta crisi per a la nostra AMIPA. És per això que, seguint les recomanacions de la nostra gestoria, hem decidit iniciar un procés d’ERTO per a la majoria de la plantilla de treballadors de l’associació, la temporalitat del qual anirà vinculada a les mesures que prengui el Departament d’Educació en relació a la represa de l’activitat ordinària en els centres educatius. No ha estat una decisió fàcil de prendre, però hem cregut que és la que pot afectar menys al conjunt de l’associació.

Així doncs, per un temps, l’AMIPA treballarà a mínims i, malgrat que els seus serveis i activitats diaris estan aturats, se seguiran duent a terme tasques administratives, econòmiques, comunicatives, informatives i de preparació perquè quan sigui l’hora de tornar a la normalitat, tot estigui al seu lloc. No parem, seguirem gestionant la situació i restem, com sempre, a la vostra disposició a través de les vies de contacte habituals (a excepció del telèfon fix).

Cuideu-vos molt, ens en sortirem!

Fins ben aviat,

AMIPA LA VITXETA