Nova exposició al vestíbul: Tot anirà bé

Benvolgudes famílies,

Tota la comunitat educativa de l’escola té un gran desig: Esperem i desitgem que estigueu bé i que aneu trobant la millor manera de passar aquests dies amb més temps i més calma.

Convençuts i convençudes que TOT ANIRÀ BÉ i, tot i que estarem força temps sense veure’ns físicament, tenim ganes de decorar el nostre vestíbul de l’escola tal com hem fet tot el curs amb els missatges pel planeta Terra i amb el recull de les vostres fotografies sota el títol “Tots fem història”. Però aquesta vegada serà un vestíbul virtual, a través de la nostra pàgina web…

… i una vegada més us demanem la vostra col·laboració. Volem fer un recull de fotografies amb les vostres creacions d’un arc de sant Martí amb missatges positius. Podeu sortir a la fotografia o no, això serà decisió vostra.

Podeu fer arribar aquestes fotografies en format jpg a lavitxeta.net@gmail.com i quan en tinguem unes quantes les anirem publicant perquè entre tots i totes ens donem força i energia positiva.

Animeu-vos a participar!

Podreu anar veient el progrés d’aquesta cartellera virtual a través de la nostra pàgina web.

Moltes gràcies.

Equip de mestres, personal PAS, equip de temps de migdia i AMIPA

Escola La Vitxeta