Sortida 16 abril als Avencs de la Febró

El proper dissabte dia 16 d’abril, en aquesta ocasió canviem de diumenge a dissabte per temes d’organització i per poder compaginar amb altres activitats de l’escola; es realitzarà la següent sortida de la Comissió Excursionista de l’AMIPA. Aquesta vegada es recorrerà  la ruta dels Avencs de la Febró, recorregut consisteix en 2 hores a pas de família resseguint una ruta linial d’uns 5 Km de distància i amb un desnivell aproximat d’uns 55m.

Com en totes les sortides, hi haurà dos punts de trobada per als interessats: a les 9.00h al pàrking de l’escola, o a les 10h al parking del Refugi de la Mussara. Els participants, nenes o nens amb acompanyant, han d’inscriure’s mitjançant l’adreça de la comisssió excursionismevitxeta@gmail.com . D’aquesta manera us podrem localitzar si sorgeix algun imprevist i podem calcular la gent que participa en l’activitat.

Si teniu algun dubte o algun problema d’última hora ens podeu localitzar al telèfon 608116969.

Si ho desitjeu podeu portar llanternes per poder entrar en una cova durant el trajecte.

L’esmorzar i el desplaçament al punt de sortida en cotxe corren a càrrec de cada participant. Després de la sortida els participants que ho desitgin poden quedar-se a dinar, proveint-se també cada participant del dinar respectiu.