Benvinguda al curs 19-20

Benvolguts i benvolgudes,

aquest dijous dia 12 de setembre comença l’aventura d’un nou curs. Noves mirades, noves relacions, nous paisatges i moltes emocions que ens acompanyaran i que ens ajudaran a créixer i a fer camí.

El claustre de mestres de l’escola fa uns dies que treballem perquè tot estigui preparat per rebre-us, i el que no ens falta és molta il·lusió per retrobar-nos.

Al següent enllaç podreu veure qui som al claustre durant aquest curs: Organigrama del centre

A les pestanyes superiors del mateix espai web de l’escola, hi podreu trobar també tota la documentació necessària per aquest curs: Llistats de material curs 19-20 i tota la documentació referent a les activitats gestionades per l’AMIPA: Documents AMIPA

També podeu visualitzar el calendari del curs a Calendari del curs 19-20.

Us esperem!

Escola La Vitxeta