AMIPA: INFORMACIONS INICI DE CURS 19/20

Benvolgudes famílies,

En primer lloc, des de l’AMIPA us volem desitjar un bon inici de curs 2019/2020. A continuació, us facilitem algunes informacions per començar els primers dies.

Properament anireu rebent més informacions. Mentrestant, qualsevol dubte, estem a la vostra disposició.

CONTACTE:

Telèfon 977 33 08 83

Correu genèric: amipalavitxeta@gmail.com

Correu menjador: menjadorvitxeta@gmail.com

Correu extraescolars: extraescolarsvitxeta@gmail.com

ACOLLIDA MATÍ

• De 7:30 a 8:30 al menjador de l’escola.
  • Per un ús puntual no cal avisar prèviament.

ACOLLIDA MIGDIA:

• De 12 a 13h al pati de Primària.
  • Per ús puntual cal avisar prèviament.
  • Si s’utilitza de forma regular, omplir formulari d’acollida.
  • Les famílies poden accedir al pati gran per recollir els seus fills/es.

ACOLLIDA TARDA:

• De 16 a 17:30h.
  • Per ús puntual cal avisar prèviament.
  • Si s’utilitza de forma regular, omplir formulari d’acollida.
  • A les 17h i a les 17:30h la monitora d’acollida sortirà a la porta principal de l’escola amb els infants.
  • Si alguna família vol recollir els seus fill/es abans d’hora, passar per l’AMIPA i us els portarà algú de l’associació.
  • Els infants que facin activitats extraescolars tenen la possibilitat de quedar-se fins a les 17:30h en acollida gratuïtament.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS MIGDIA:

Formulari d’inscripció

Llistes Activitats Extraescolars Curs 2019-2020

• Començaran el DILLUNS 16 DE SETEMBRE.
  • Des del menjador ja adaptarem horaris de dinar amb horaris d’extraescolars.
  • Durant el setembre es poden fer modificacions. A partir de l’octubre, recordeu que les altes, baixes i canvis es fan d’un mes per l’altre.

ACTIVITAT EXTRAESCOLARS TARDA

Formulari d’inscripció

Llistes Activitats Extraescolars Curs 2019-2020

• Començaran el DIJOUS 12 DE SETEMBRE.
  • Durant els primers dies d’activitats, els infants de Primària que facin extraescolars es trobaran tots al gimnàs a les 16h per tal de poder-los fer una bona benvinguda, fer repartiment de grups i de monitors. Els monitors d’Infantil aniran a buscar a l’alumnat directament a l’aula.
  • En finalitzar l’activitat, podreu recollir els alumnes a la porta principal de l’escola.

MENJADOR

• Cal omplir el formulari del menjador i indicar la modalitat d’assistència al menjador.
  • A les classes NO ES PASSA LLISTA! Els canvis, no assistències, assistències extraordinàries al menjador s’han de comunicar a l’AMIPA. En els cursos d’Infantil es demana també que si hi ha algun canvi, a part d’avisar a l’AMIPA, avisar també a la tutora.
  • Si les famílies avisen d’una NO ASSISTÈNCIA al menjador abans de les 10h del matí, des de l’AMIPA es podrà descomptar la part proporcional al menú del dia (la part proporcional a monitoratge i estructura, no).
  • Les famílies que hagin rebut un ajut per al menjador escolar, han de contactar amb l’AMIPA per regularitzar la situació.
  • Per al menjador caldrà anar portant el següent material

P3:

• 1 Bossa de roba amb anses per posar-ho tot.
  • 1 bata (el més fàcil possible de treure i posar)
  • 2-3 tovallons de roba amb una beta de mínim un pam cosida en una de les cantonades)
  • 1 baixera pel llit (mides del llit: 130×54)
  • 1 llençol
  • MARCAR-HO TOT!! AMB EL NOM O AMB ALGUN IDENTIFICATIU

(Cada divendres es retornaran els tovallons i la bata per a poder-los rentar. Cada 2 divendres es retornaran també els llençols. Els dilluns s’ha de portar a l’escola net.)

P4 I P5:

• 1 bata
  • 1 necesser
  • 1 raspall de dents
  • 1 pasta dentífrica
  • Raspall o pinta (opcional)
  • MARCAR-HO TOT!! AMB EL NOM O AMB ALGUN IDENTIFICATIU

(En aquests cursos es reutilitzarà el tovalló de roba de l’esmorzar a l’hora de dinar. Per tant, cada dia aquest tovalló tornarà a casa. Cada divendres es retornarà la bata per a poder-la rentar. Cada 2/3 divendres es retornarà el necesser, per rentar-lo i per repassar l’estat dels estris. Els dilluns s’ha de portar a l’escola net).

PRIMÀRIA:

• 1-2 tovallons de roba
  • 1 necesser
  • 1 raspall de dents
  • 1 pasta dentífrica
  • Raspall o pinta (opcional)
  • MARCAR-HO TOT!! AMB EL NOM O AMB ALGUN IDENTIFICATIU

(Cada divendres, o el darrer dia de la setmana que es quedin a dinar els infants, s’emportaran els tovallons a casa. Els dilluns o el primer dia de la setmana que es quedi a dinar, s’han de portar els tovallons de roba nets. El darrer divendres de mes també es retornaran els necessers per poder-los netejar i per repassar/reposar els estris)