37a Olimpíada Escolar Reus 2019 Escacs

Des del passat divendres 22 i fins el 29 de març es van disputar les Olimpíades Escolars d’escacs al Club Reus Deportiu. Hem tingut la sort de poder acompanyar als 12 representants (vitxetos i vitxetes) i veure com s’han esforçat, dia rere dia, amb el seu propi progrés i amb el seu compromís participatiu en totes les jornades. Uns dies més contents i d’altres més tristos, l’experiència no ens la traurà ningú:

“M’ho he passat molt bé, sobretot quan guanyes, però quan perds és quan penses més i t’ho passes millor” Martí O.R 6èA

“El més important és jugar i no guanyar” Roger A.P 5èA

“Només perd el que no participa” Núria C.C 5èA

“Si perds als escacs, aprendràs més que quan guanyes” Iker P.M 5èA

“Quan jugues amb algú, ho fas amb el millor respecte del món” Anna S.C 5èA

“El que perd, és el que aprèn més” Ariadna R.S 5èA

“Està molt bé, és molt bona experiència i t’ho passes molt bé” Quim J.Ll 5èB

“No cal saber-ne molt. Fas molts amics” Laia F.F 5èB

“Ànims a tots i a totes, podeu participar l’any que ve. A mi, els escacs, m’agraden molt” Kevin C.J 4tA

“L’objectiu és disfrutar” Pol R.Ll 3rA

“És molt xulo jugar tantes partides” Guillem A.A 3rA

“M’ho he passat molt bé amb els rellotges i pensant” Roger I.C 3rB

Per tot això, des d’aquí us ho volem agrair amb aquest reportatge, aquest vídeo i una galeria de fofografies.
Moltes gràcies.

Articles relacionats: Projecte Escacs a l’escola