Projecte Special Guests – 2n trimestre

Aquesta setmana tanquem el cicle de contes a l’aula d’anglès, però el reiniciarem durant el tercer trimestre perquè tenim moltes famílies voluntàries que ho esperen amb ganes. Com ja hem fet durant els darrers cursos, algunes famílies de segon vénen a fer de contacontes, de fet vénen a fer de storytellers. Són els nostres special guests. Famílies que s’impliquen en el procés educatiu dels seus fills i filles entenent-lo com un procés col·lectiu. Un total de 12 famílies han participat fins ara i estem molt agraïts.

Amb els nostres Special guests hem compartit activitats quotidianes de l’aula, i han pogut veure com treballem i com utilitzem la llengua, però alhora ens han explicat un conte en anglès que després hem treballat. Aquest conte sempre ha estat escollit d’acord amb la programació i els interessos dels nostres alumnes. Els pares i mares que han participat d’aquesta experiència han estat molt importants, han estat molt bons acompanyants de l’aventura de l’aprenentatge de la llengua anglesa, i ens han despertat moltes emocions, molt favorables per a l’aprenentatge.

Podeu conèixer millor aquest projecte al següent enllaç: English at home and back to school. A love story

Si valorem allò que aprenen els nostres fills de llengua anglesa a l’escola, eduquem i ensenyem molta llengua. Obrir l’escola a les famílies és obrir molts cors, molts ulls, moltes orelles, moltes boques… Els feedbacks que rebem i que després llegim a l’aula són únics i molt especials. Pell de gallina o com diríem en anglès… goosebumps!

Gràcies a tots i totes els que ho heu fet possible. Gràcies Núria, Marta, Yuri, Antonio, Roger, Anna, Josep, Chimo, Jaume, Carme, Montse i Jordi! Heu estat uns convidats molt importants, però això ja ho haureu vist vosaltres mateixos amb les cares dels vostres fills i filles, i en definitiva de tota la classe. Great job! A wonderful experience! Outstanding!

Malauradament per qüestions horàries no totes les famílies es poden organitzar per assistir a aquestes sessions, és per aquest motiu que us animem també a visitar aquest bloc d’anglès de l’escola per poder veure instants que s’esdevenen a l’aula, moments d’aprenentatge que anem compartint amb vosaltres.

Aquí us deixem una petita galeria d’imatges, i uns vídeos-resum de cada experiència que publiquem al bloc d’anglès, amb l’etiqueta “Special Guests”: English at home – bloc d’anglès