El Delta de l’Ebre està en perill
Durant aquest primer trimestre el projecte de medi de l’escola ha estat relacionat amb els animals amb el títol Som bestials! A cinquè ens hem centrat en els animals invasors que ataquen al Delta de l’Ebre com a principal objectiu, però també hem tocat altres continguts com ara el retrocés que pateix i les conseqüències […]
El Delta de l’Ebre està en perill Llegeix més »












