Inscripcions a la 40a Olimpíada Escolar

Benvolgudes famílies,

La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Reus i el Consell Esportiu del Baix Camp recuperen la celebració de l’Olimpíada Escolar que el 2022 arribarà a la seva 40a edició. La competició tindrà lloc del 14 març a l’1 d’abril de 2022 en horari extraescolar a partir de 2/4 de 6 de la tarda.

Per la 40a Olimpíada Escolar Reus 2020 podran participar els esportistes nascuts/des en els següents anys:

– CATEGORIA ALEVINA: 2010-2011

– CATEGORIA BENJAMINA: 2012-2013

La nostra escola participarà dels següents esports d’equip: Futbol Sala i Minibàsquet (un equip per categoria i cada infant només pot participar a un esport col·lectiu)

Pel que fa als esports individuals es competirà en: Atletisme, Bàdminton, Escacs, Gimnàstica Rítmica, Natació, Pàdel i Tennis Taula (cada infant es pot presentar a dos esports diferents)

Des de l’AMIPA es gestionarà la inscripció del vostres fills/es en les proves corresponents (siguin o no socis). És per això que cal que ompliu el següent Formulari de Google abans dels dilluns 20 de desembre (no s’acceptarà cap inscripció després d’aquesta data):  FORMULARI D’INSCRIPCIÓ  ( https://forms.gle/neZVdYhrxi74qRqC6 ).

Cal tenir present:

• Aquesta participació és totalment voluntària i gratuïta.
  • Tant en els esports individuals com en els col·lectius és responsabilitat de les famílies acompanyar els participants a cada competició.
  • És necessari que l’alumne practiqui l’esport en el que participarà (sigui a l’escola o fora). Des de l’AMIPA es reforçarà amb algun entrenament el Futbol Sala, el Minibàsquet, l’Atletisme i la Gimnàstica Rítmica. Des de l’escola es farà algun entrenament de Bàdminton i d’Escacs. Aquests entrenaments es faran sempre que es puguin coordinar bé amb les activitats extraescolars que ja es fan a l’escola i amb l’activitat lectiva del centre. En cap cas es farà un entrenament específic.
  • Una comissió mixta distribuirà a l’alumnat en equips. Aquests equips tindran places limitades i en el supòsit de superar el número d’inscripcions admeses, s’exclourà els alumnes que en edicions anteriors hagin estat amonestats o no s’hagin presentat sense justificació a la competició en que es van apuntar. Així mateix, l’alumnat de 6è tindrà prioritat d’admissió ja que aquest és el darrer any que poden participar. Un cop assignats els alumnes als equips es publicaran les llistes, el calendari i l’horari.

Per a més informació: https://olimpiadaescolar.jimdo.com/

AMIPA I ESCOLA LA VITXETA