S’apropa la Trobada de Tions!

Famílies, la Trobada de Tions ja és aquí!!

El Nadal s’apropa i un any més, torna l’activitat més màgica de la nostra escola: la Trobada de Tions! Enguany ens fa especial il·lusió poder fer-la perquè estem d’aniversari i celebrem 10 edicions de la Trobada.

Des de la Comissió mixta de festes fem una crida per demanar col·laboració per tal que aquesta festa es pugui continuar celebrant amb el mateix resultat que les edicions anteriors.
Com en d’altres ocasions hem creat un grup de WhatsApp per tal que aquelles persones interessades en donar un cop de mà us pugueu apuntar.
Serà en aquest grup on es compartiran les diferents tasques a realitzar.
Com en anys anteriors, es repartiran algunes feines que es podran realitzar des de casa, així que si us ve de gust col·laborar però teniu disponibilitat limitada per poder venir a treballar a l’escola, apunteu-vos igualment que tota ajuda serà benvinguda!!

L’enllaç del WhatsApp és el següent: https://chat.whatsapp.com/GWHcMaZWDNd5bkjMHIH8dP

Hi ha molta feina a fer i necessitem mans. Properament anirem donant més detalls de les activitats i horaris d’aquesta jornada festiva i solidària.

Moltes gràcies i visca la festa!