AMIPA: Informacions últim dia de trimestre (22/12/21)

El proper dimecres dia 22 de desembre és el darrer dia del trimestre. És per això que us comuniquem diverses informacions al respecte:

– El dimarts 21 serà l’últim dia de les activitats extraescolars.

– Com sempre, l’horari lectiu de l’últim dia del primer trimestre és el de jornada intensiva: de 8:30 a 12:30h. A partir de llavors comença el Temps de Migdia fins a les 15h.

– A partir de les 14:30h s’obrirà la porta del pati d’Infantil per accedir a les classes de P3, P4 i P5 i recollir els infants d’aquests cursos. A la mateixa hora, podreu començar a recollir els infants de Primària per la porta del pati gran que dona al pàrquing. A les 15:05h es tancaran les portes.

– A partir de les 15:05 i fins a les 17:00h hi haurà servei d’acollida amb un cost de 3 euros per als socis de l’AMIPA.

Finalment, us demanem que ens aviseu abans del dimarts 21 si necessiteu l’acollida del darrer dia. Així mateix, preguem també que ens informeu en cas de canvis en l’assistència habitual del Temps de Migdia de cara l’últim dia.

AMIPA ESCOLA LA VITXETA