ÚLTIMA PLANTADA DEL CURS

Tot i que ja estem arribant al final d’aquest curs escolar, ens veiem amb ganes i il·lusió de fer l’última plantada en el nostre hort.

Els/les alumnes d’infantil, han sembrat maduixeres i  una planta aromàtica d’us comestible i molt beneficiosa per les verdures que hi ha a l’hort, la menta.

Els/les alumnes de primària han plantat mongeteres, julivert i  una altra planta aromàtica, l’alfàbrega. Els grans de l’escola han pensat que amb l’alfàbrega podran preparar un bon plat de pasta o una bona pizza.

Volem donar les gràcies a la Vanesa, mare de l’escola, que sempre ens porta els planters del seu lloc de treball, els vivers LLoveras Plant, totalment gratuïts. I són fantàstics.