HEM TORNAT A PLANTAR!

La setmana passada els nens i les nenes de l’escola, excepte els i les alumnes de quart que continuen cuidant les faves que no paren de créixer,  van fer una nova plantada de verdures.

Educació infantil va  plantar llavors de pastanagues i enciams trocadero.

Primer i segon de primària van plantar porros

Tercer de primària va plantar tomàquets per l’amanida.

I cinquè i sisè de primària van plantar escaroles.

Ara toca fer la feina de pagès i de pageses perquè aquests planters i llavors que són molt petits es facin grans  i puguem veure tot el procés de creixement de les verdures fins arribar a la collita.

Volem donar les gràcies a  la Vanesa, mare de l’Enzo i del Thiago que ens ha portar les llavors i els planters de la seva feina, vivers  Lloveras Plant , totalment gratis.

Moltes gràcies Vanesa!

PASTANAGUES I ENCIAMS