Instruccions per als ajuts individuals de menjador. Curs 20/21

Un cop publicades les bases reguladores de la convocatòria dels ajuts individuals de menjador per al curs escolar 2020/2021, us informem que, com cada any, serà l’Ajuntament de Mataró l’encarregat de recollir les sol·licituds de les famílies.

El procediment serà el següent:

FAMÍLIES QUE VAN PRESENTAR SOL·LICITUD D’AJUT DE MENJADOR EL CURS 2019/2020

Durant la setmana del 6 de juliol de 2020, les famílies que van presentar sol·licitud d’ajut de menjador escolar per al curs 2019 rebran un missatge SMS. Si no han canviat substancialment la seva situació respecte la del curs anterior (mateix tipus de família nombrosa o monoparental, mateixes persones amb discapacitat i sense canvis en separació o custòdia de menors) aquest missatge SMS els permetrà confirmar per internet la seva petició d’ajut per al curs 2020/2021.

FAMÍLIES QUE NO VAN PRESENTAR SOL·LICITUD D’AJUT DE MENJADOR PER AL CURS
2019/2020, O FAMÍLIES QUE HAN CANVIAT SUBSTANCIALMENT LA SEVA SITUACIÓ
RESPECTE LA SOL·LICITUD D’AJUT DEL CURS 2019/2020

En aquests casos, hauran de fer una nova sol·licitud (una sola sol·licitud per família), que es podrà presentar:

– ON-LINE (preferentment): del 7 al 24 de juliol de 2020, ambdós inclosos, a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Mataró (https://seu.mataro.cat)

– PRESENCIALMENT: del 13 al 24 de juliol de 2020, ambdós inclosos, amb cita prèvia obligatòria, a les Oficines d’Atenció Ciutadana de Pla d’en Boet, Cerdanyola i Rocafonda.

La cita prèvia es podrà concertar a partir del 8 de juliol de 2020 per internet a www.mataro.cat/citaprevia.

Les sol·licituds estaran disponibles en paper a les Oficines d’Atenció Ciutadana de Pla d’en Boet, Cerdanyola i Rocafonda a partir del 8 de juliol.

REQUISITS DELS SOL·LICITANTS

• Adreçat a alumnes escolaritzats a Mataró durant el curs 2020-2021, en centres d’educació infantil de segon cicle, primària i/o secundària (de P-3 a 4t d’ESO).
  • Adreçat a alumnes empadronats a Mataró i escolaritzats al Maresme, durant el curs 2020-2021, en centres d’educació infantil de segon cicle, primària i/o secundària (de P-3 a 4t d’ESO).
  • Adreçat a menors que assisteixin a centres educatius amb servei de menjador (inclosos els instituts escola).

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

En el cas de fer la sol·licitud presencialment:

• Model normalitzat de sol·licitud (només s’acceptarà el formulari disponible a la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Mataró o el facilitat a les pròpies oficines municipals a partir del 8 de juliol).
  • Còpia del document d’identitat de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a).
  • Original del títol de família nombrosa o monoparental vigent.
  • Resolució d’acolliment de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència per a menors que estiguin en situació d’acolliment.
  • Conveni, sentència de divorci en el cas que uns dels membres de la unitat familiar ja no visqui al domicili, però estigui en el document d’empadronament, o l’acta final de mediació del Departament de Justícia.
  • En el cas de fer la sol·licitud a través d’internet a la Seu Electrònica, serà suficient amb informar del número de títol de família nombrosa o monoparental vigent.

El Consell Comarcal del Maresme notificarà a les famílies sol·licitants el resultat de l’ajut, i informarà a l’Ajuntament de Mataró i a les escoles.
Les famílies podran formular reclamació contra la resolució d’ajuts dins dels 30 dies naturals posteriors a la notificació de l’ajut.