Certamen de Lectura en Veu Alta

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’objectiu de la qual és promocionar la llengua i la cultura catalana contribuint a la creació d’eines, camins i escenaris per a la cultura i l’educació. En aquesta línia, una de les apostes més fermes és el CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA, dirigit a alumnes de tot Catalunya.

La nostra escola ja porta força cursos participant-hi. I aquest any, tot i la situació d’excepcionalitat per la pandèmia, hem participat en el XVII Certamen.

S’han fet uns nous canvis per adaptar-nos a la nova situació Covid. Per això, el procés de lectura davant el jurat ha estat telemàtic. Però això no ens ha aturat les ganes de llegir i de seguir millorant les tècniques per portar a terme una bona lectura en veu alta.

A la categoria de “Grumets vermells”, pensada per a lectors i lectores d’entre 8 i 10 anys (cicle mitjà de primària) que llegeixen individualment, ha queda finalista la Juliana Goerlich de 3r de primària.

I a la categoria de “Grumets verds”, concebuda per a lectors i lectores d’entre 10 i 12 anys (cicle superior de primària) que llegeixen individualment, el nostre finalista ha estat en Víctor Fuentes de 6è de primària.

Moltes felicitats a tots dos! Heu llegit genial!