Participació en el Mercat de Tecnologia d’Osona 2016/2017

El dia 4 de maig el nostre centre va participar en el Mercat de Tecnologia d’Osona (MdT d’Osona) a la Universitat de Vic.

Alguns alumnes de l’institut, en representació del seu grup, van presentar els projectes realitzats durant el curs a les classes de tecnologia.

Els projectes presentats van ser els següents:

• Maquetes d’habitació amb instal·lació elèctrica i il·luminació LED fetes amb material reciclat (2n d’ESO)
  • Diferents maquetes d’atraccions de fira amb motors i mecanismes diversos: tasses, nòria, caiguda lliure (Huracan Condor), mini muntanya russa… (3r d’ESO)
  • Circuit de cotxes Scalextric amb cotxes fets amb plaques Arduino i controlats amb el mòbil.
  • Maqueta d’una casa domòtica controlada amb plaques Arduino amb climatitzador amb cèl·lula Peltier, alarma de moviment, control de llums amb leds RGB controlats pel mòbil, ascensor de tres plantes fet amb un motor pas a pas (4t ESO)
  • Joc de bàsquet amb un comptador electrònic fet amb Arduino i Processing.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van visitar la fira de projectes i van poder assistir a diferents xerrades i tallers de diferents temàtiques relacionades amb la tecnologia: multimèdia, l’energia a casa nostra, electricitat, tecnologia (in)visible (sobre la diferència de gènere i la tecnologia)  i xerrada de Mariano Bueno sobre nutrició i hàbits de vida saludable.

Tan els alumnes visitants com els expositors van gaudir d’una jornada tecnològica interessant i enriquidora.

Bona feina!