Erasmus +

El nostre projecte Erasmus+ Improving School Involvement and Participation té una duració de dos anys, des del desembre del 2020 fins al desembre del 2022. Durant aquest període es faran les formacions de professorat i les visites a centres educatius programats, així com també les activitats d’aula que se’n derivin.

El fet de presentar el projecte va sorgir la l’anàlisi de les necessitats i fortaleses del nostre institut. Es va concloure que calia millorar les següents àrees:

• La cohesió social i la implicació de l’alumnat i professorat en el procés d’aprenentatge.
  • El coneixement i ús de metodologies per projectes i facilitar la modernització metodològica del centre per tal de millorar la pràctica docent.
  • El coneixement i ús de la llengua anglesa tant de l’alumnat com del professorat en general.

Per tant, els objectius a assolir i que seran avaluats al final del projecte són:

1. Millorar la vinculació de l’alumnat i el professorat en el centre educatiu per tal que augmenti la cohesió social i es redueixin els problemes de disciplina.
  2. Augmentar el nombre de professors/es que inclouen la metodologia per projectes en les seves programacions, així com altres metodologies innovadores com “Outdoor Learning” i de gestió d’aula.
  3. Augmentar el nombre de professors/es fora del Departament de Llengües Estrangeres que inclouen activitats en llengua anglesa que impliquin la internacionalització i coordinació amb altres centres educatius de la Unió Europea.