Atenció a les famílies

Les famílies i el centre compartim el dret i el deure en l’educació de l’alumnat. Per tant, considerem que el compromís i la comunicació entre les dues parts és fonamental per l’èxit escolar.

És per això que a inici de setembre convoquem a les famílies a una reunió virtual informativa per concretar informació general sobre el curs escolar i per conèixer la coordinadora de nivell i el tutor de cada classe.

Tot i que la comunicació és constant via telefònica o correu electrònic durant tot el curs, es fa un mínim d’una entrevista individual amb cada família al llarg del primer o segon trimestre.

Per tal de facilitar la comunicació entre les famílies i el centre utilitzem la plataforma i-Educa. A la reunió del mes de setembre s’explica com accedir-hi, què s’hi pot consultar i quin ús en poden fer les famílies.

Recomanem que es vagi consultant la pàgina web del centre i/o el Twitter per tal de poder fer un seguiment de les diverses activitats que es van fent dins i fora de l’institut.

Des de l’AFA s’organitzen xerrades des de diverses entitats de temes d’interès per a les famílies.

El telèfon de l’institut és el 93 886 71 16 i el correu del centre és a8063837@xtec.cat.