#aquíproubullying

Aquest ja és el tercer any del projecte d’innovació educativa #aquíproubullying, que té l’objectiu de prevenir, detectar i intervenir davant l’assetjament.

El programa contempla la creació d’un equip de referència format per membres de la comunitat escolar (alumnat, docents, personal no docent i famílies) i d’un projecte de servei comunitari, els Guaites, per promoure la implicació de l’alumnat a fi de detectar i aturar situacions de possible assetjament, així com la formació de l’alumnat i les famílies.

Un dels elements innovadors és la incorporació de l’alumnat com a agent actiu, amb capacitat de comprometre’s en la detecció i la intervenció en processos d’assetjament alhora que adquireix amb aquesta acció les actituds i els valors propis de la competència social i ciutadana.

Els principals objectius del projecte són les següents:

• Implicar la comunitat escolar davant els casos d’assetjament.
  • Potenciar el compromís actiu de l’alumnat en la prevenció i detecció dels casos d’assetjament.
  • Fomentar la gestió positiva dels conflictes.
  • Contribuir al desenvolupament personal i social de l’alumnat.
  • Implicar la comunitat escolar davant els casos d’assetjament.
  • Fomentar la gestió positiva dels conflictes.
  • Contribuir al desenvolupament personal i social de l’alumnat.