Coeducació i igualtat de gènere

Potenciem la igualtat d’oportunitats i valorem indistintament l’experiència, les aptituds i l’aportació social i cultural de tot el nostre alumnat, en igualtat de drets, sense estereotips ni actituds discriminatòries per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere.

Treballem la perspectiva de gènere, considerant les diferències per sexe i gènere en totes les activitats, amb l’objectiu de reflexionar-hi i trobar línies d’acció que permetin prevenir i resoldre desigualtats.

Incorporem la coeducació a tots els nivells per afavorir el desenvolupament de l’alumnat al marge dels estereotips i rols en funció del sexe. També, garantim una orientació personal, acadèmica i professional evitant tota discriminació associada al sexe o gènere.